katarraktisvillage

Οι ρίζες των Ελλήνων βαθιές και περίπλοκες


Βλάχοι, Κρητικοί, Ηπειρώτες, Μακεδόνες, Νησιώτες του Αιγαίου και του Ιονίου, Πόντιοι, Μικρασιάτες, Θράκες, Τσάκωνες, Σαρακατσάνοι, Μανιάτες, Αρβανίτες…

Έτσι για να βάλουμε λίγο χρώμα στην ζωή μας

Οι ρίζες των Ελλήνων βαθιές και περίπλοκες. Ρίζες που εξαπλώνονται στα βάθη των αιώνων, αλλά και στα πέρατα της γης. Ένα συναρπαστικό μωσαϊκό «φυλών», που αιώνες τώρα κατοικούν ή ταξιδεύουν προς την Ελλάδα ή μετακινούνται από τόπο σε τόπο μέσα στα σύνορά της. Μοναδική πολυμορφία μιας χώρας μικρής, μα απέραντης.

Μιας χώρας θαλασσινής, με ανοιχτούς ορίζοντες. Μπορεί οι εικόνες να είναι από παρελάσεις, αλλά ο πολιτισμός στην Χίο διαπρέπει!! Και μακάρι να μπορούσαμε να αποτυπώσουμε όλες τις στολες από όλα τα παιδιά που παρελαύνουν































































Η εικόνα ίσως περιέχει: 15 άτομα, άτομα που χαμογελούν

Share:

Συνθήκες διαβίωσης των εικαστικών καλλιτεχνών

Τόσο απλό ακούγεται, αλλά στην Ελλάδα τα απλά πραγματάκια είναι βουνό...

Με βάση την Δήλωση-παρέμβαση πού έκανε ο Μίκης  Θεοδωράκης με αφορμή τα δικαιώματα των μουσικών και το επίδομα που διεκδικούν.


Θυμήθηκα τα λόγια της κ Μαρίας Κασαπίδου ( Καθηγήτρια εικαστικών) που είχε γράψει ένα ωραίο κείμενο σε σχέση με τους Γάλους καλλιτέχνες και τον Γαλλικό Νόμο, όπως μας λέει :
Επειδή άνοιξε η συζήτηση για τις συνθήκες διαβίωσης των εικαστικών καλλιτεχνών παραθέτω στους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου και στο Εικαστικό επιμελητήριο, τον νέο Γαλλικό νόμο που εισάγει την έννοια των δικαιωμάτων για την έκθεση των έργων των καλλιτεχνών.
Πρόκειται για ένα απλό μέτρο που θα αρχίσει να εφαρμόζεται στη Γαλλία, πέρα από μια σειρά άλλων μέτρων πού ήδη εφαρμόζουν για τους δημιουργούς.

Με λίγα λόγια , κάθε φορά που ο οποιοσδήποτε δημόσιος ή ιδιωτικός φορέας εκθέτει δημόσια, ένα έργο οποιουδήποτε καλλιτέχνη , για οποιοδήποτε χρονική διάρκεια πρέπει να πληρώσει τον καλλιτέχνη του εκτεθειμένου έργου, ( ή τον κληρονόμο του), ένα συμβολικό ελάχιστο ποσόν που αναπροσαρμόζεται κατ' έτος.

Σύμφωνα με τον Γαλλικό νόμο, σήμερα, για μια ομαδική έκθεση με 10 καλλιτέχνες, οι συμμετέχοντες μοιράζονται 1000 ευρώ, για παράδειγμα αν είναι πέντε αναλογούν 200 ευρώ στον καθένα, αν είναι περισσότεροι από 10 , παίρνουν 100 ευρώ ο καθένας και αν ο καλλιτέχνης κάνει ατομική έκθεση, παίρνει ως δικαιώματα έκθεσης 1000 ευρώ ανεξάρτητα του αριθμού των έργων που εκθέτει.

Το σημαντικό δεν είναι αυτό καθ εαυτό το ποσό, αλλά το γεγονός ότι πλέον στα λειτουργικά έξοδα ενός δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα πέρα από το ενοίκιο, το ηλεκτρικό, τους μισθούς του προσωπικού, των επιμελητών, διευθυντών, κτλ υπολογίζεται ως λειτουργικό έξοδο και η συμβολική αμοιβή, για τα δικαιώματα του καλλιτέχνη που χωρίς τα έργα του, όλοι οι υπόλοιποι - στην απαραίτητη σίγουρα αλυσίδα - από τον θυρωρό του Μουσείου, ή του ιδιωτικού φορέα έως τον διευθυντή του, δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης. Δικαίωμα που ως σήμερα ήταν ανύπαρκτο, για τους εικαστικούς. Υπάρχουν τα δικαιώματα αναπαραγωγής των έργων στα μέσα , που στην Ελλάδα σπάνια τηρούνται..

Γνωρίζουμε ότι ενώ όλα γίνονται στο όνομα του πολιτισμού, της δημιουργίας και των δημιουργών, οι περισσότερες εκθέσεις, (όχι όλες), γίνονται με τα έξοδα παραγωγής και μεταφοράς να επιβαρύνουν τους καλλιτέχνες ενω στο δημόσιο , πολλές συλλογές στήνονται και με δωρεές έργων. Τουλάχιστον τώρα, όταν εκτίθενται αυτά τα ίδια τα έργα ας πληρώνονται οι καλλιτέχνες συμβολικά τα δικαιώματα της έκθεσης. Στην Γερμάνια δεν είμαι σίγουρος, υπάρχει επιδότηση 2000 ευρώ για κάθε καλλιτέχνη που εκθέτει στο εξωτερικό κτλ.

''Οι αρμόδιοι'' πέρα από του ποιος θα είναι ο επόμενος, ο καλύτερος Διευθυντής και Υπουργός , ας μελετήσουν σοβαρά τι εφαρμόζουν από καιρό συνάδελφοί τους άλλων χωρών και θα βρουν τρόπους να χρηματοδοτήσουν και να στηρίξουν πραγματικά τους δημιουργούς. Οι Γάλλοι κοστολόγησαν την επιβάρυνση των Δημόσιων και των ιδιωτικών φορέων, με τον νέο νόμο για τα δικαιώματα της έκθεσης και κατέληξαν, ότι είναι ένα μέτρο και εφικτό και λειτουργικό. Με βάση την αμοιβή των 1.000 ευρώ, το κόστος για τα κέντρα τέχνης ανέρχεται σε 153.000 ευρώ και 173.000 ευρώ αντίστοιχα για μονογραφικές εκθέσεις. Για τα μουσεία στη Γαλλία, το συνολικό ετήσιο κόστος των μονογραφικών και ομαδικών εκθέσεων εκτιμάται σε 182.000 ευρώ. " Για τους ιδιωτικούς χώρους με τα τόσα προβλήματα , σήμερα, το κύριο πρόβλημα δεν είναι αν κάνουν έξι ομαδικές τον χρόνο ότι θα πρέπει να πληρώσουν τους έξι καλλιτέχνες 6.000 ευρώ συνολικά , αλλά ότι πρέπει να πουλήσουν, και εδώ ανοίγει μια άλλη συζήτηση ...


Ο σπουδαίος συνθέτης Μίκης  Θεοδωράκης κάνει λόγο για Μεσαίωνα.
«Οι άνθρωποι της Τέχνης δεν είναι αυτοί που δημιουργούν τον σύγχρονο εθνικό μας πολιτισμό αλλά είναι απλοί διασκεδαστές!» αναφέρει χαρακτηριστικά ο ίδιος

Δήλωση Μίκη Θεοδωράκη

Στα 1945-46 η τότε κυβέρνηση, για να βοηθήσει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες, οργάνωσε γι’ αυτούς συσσίτια. Να θυμίσω ότι την εποχή εκείνη οι άνθρωποι πεινούσαν. Εμείς οι σπουδαστές των Ωδείων είχαμε εξαιρεθεί από αυτό το σωτήριο μέτρο. Και είχαμε αφεθεί στην πείνα μας.
Τότε, αποφασίσαμε να διαμαρτυρηθούμε και να ζητήσουμε να μας συμπεριλάβουν κι εμάς. Για τον σκοπό αυτό συστήθηκε μια ολιγομελής επιτροπή σπουδαστών Ωδείων, στην οποία συμμετείχα κι εγώ, που ανέλαβε να επισκεφθεί τον Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Επισιτισμού. Μετά από πολλές ενέργειες, ο Γεν. Διευθυντής μας δέχθηκε επί τέλους.
-Ποιοι είστε; Τι θέλετε; Ποιο είναι το αίτημά σας; μας ρώτησε.
-Να μας συμπεριλάβετε κι εμάς στα συσσίτια του Υπουργείου Επισιτισμού.
-Ως τι; απόρησε ο κ. Γενικός.
-Ως φοιτητές. Σπουδάζουμε μουσική, είμαστε φοιτητές!
-Και γι’ αυτόν τον λόγο με απασχολείτε; Εσείς δεν είστε φοιτητές. Είστε βιολιτζήδες που παίζετε για διασκέδαση. Πηγαίνετε, παρακαλώ!
Πέρασαν από τότε 75 χρόνια και διαπιστώνω ότι ο ίδιος μεσαίωνας χαρακτηρίζει τους σημερινούς αρμόδιους του Υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι δεν συμπεριέλαβαν τους καλλιτέχνες όλων των κλάδων και γενικά όλους εκείνους που απασχολούνται με οποιαδήποτε ιδιότητα στον χώρο της Τέχνης
Ώστε οι άνθρωποι της Τέχνης δεν είναι αυτοί που δημιουργούν τον σύγχρονο εθνικό μας πολιτισμό αλλά είναι απλοί διασκεδαστές!
Ειλικρινά λυπάμαι, γιατί έζησα για να ξαναδώ ότι οι βαθύτατα σκοταδιστικές αντιλήψεις εξακολουθούν να υπάρχουν, ενώ η Ελληνική Τέχνη και οι Έλληνες καλλιτέχνες είναι αυτοί που κράτησαν τον λαό μας όρθιο σε μέρες δύσκολες για την πατρίδα μας, γεγονός που δικαιωματικά θα έπρεπε να τους τοποθετεί στην πρώτη γραμμή της εκτίμησης των αρμοδίων αρχών μιας πολιτισμένης χώρας

Share:

Η Παναγίτσα μας φέτος έμεινε σπίτι της (Ρουχουνιώτισα)

Την τιμητική της έχει σήμερα Δεύτερη μέρα του Πάσχα  η Παναγία Ρουχουνιώτισα.


Τέτοια ώρα ήταν στον δρόμο και πλήθος πιστών την έφερνε στο χωριό. Τέτοια ώρα η εκκλησία και το χωριό γέμιζε από κόσμο, Οι καμπάνες χτυπούσαν οι μπαρουτιές και τα μπομπάκια ακουγόταν συνέχεια μέχρι αργά το βράδυ.

Σήμερα επικρατή μια ησυχία μια εκκωφαντική ησυχία που δεν ξέρω πόσα χρόνια είχε να γίνει αυτό, και δεν ξέρω εάν σταμάτησε και καμιά φορά.
Σήμερα δεν έχει αγρυπνία, σήμερα δεν έχει ιστορίες και ψαλμωδίες, και αύριο το πρωί δεν θα γίνει κι η επιστροφή  της .


Ερχόταν
Και επέστρεφε 

               

Δεν ξέρω καν εάν έγινε λειτουργία έστω με μόνο τον πάτερ και τους ψάλτες. (Δεν έγινε)

Δεν είμαι σε θέση να πω καλός κακός , το θέμα είναι ότι η Παναγίτσια μας φέτος έμεινε στο σπίτι της.




Share:

Φυλακίσαμε την Ανάσταση και φόβω θανάτου θάνατον εσκορπίσαμε

Τελευταία όλοι μας γίναμε αποδέκτες γεγονότων που μόνο προβληματισμό και θλίψη θα μπορούσαν να επιφέρουν στις καρδιές μας.


Μάθαμε να χαρακτηρίζουμε δολοφόνο τον ιερέα που συνεχίζει την παράδοση 2000 ετών και προσφέρει 
Αυτόν που δολοφονεί αποκλειστικά και μόνο τον Θάνατο, αλλά δεν βλέπουμε τον δολοφόνο της απληστίας πίσω από τα μηδενικά μέτρα για έκτακτο προσωπικό σε super-markets, τράπεζες κ.λ.π. Επιχειρήσεις με εκατομμύρια τζίρο αντί να μειώσουν τα κέρδη τους προσλαμβάνοντας security, κάνοντας δωρεάν διανομή κατ’ οίκον, προσλαμβάνοντας έκτακτο προσωπικό ή νοικιάζοντας επιπλέον χώρους λειτουργίας τους, ανενόχλητες συνεχίζουν την πιθανή διασπορά του ιού χωρίς κανέναν έλεγχο. Δολοφόνος όμως είναι ο παπάς!!!

Γιατί τα επιστημονικά επιτελεία της στόχευσης της Θείας Κοινωνίας δεν τολμούν να αποστείλουν τη γνώμη τους σε ένα διεθνές περιοδικό κύρους πριν κάνουν νόμους, πριν προβούν σε συλλήψεις? Γιατί εκεί δεν χωράνε οι μεταφυσικές λογικές τύπου «πιστεύω ότι έτσι είναι επειδή σήμερα το μυαλό μου ήταν γεμάτο ιδέες και μου ακούγεται λογικό να πω την γνώμη μου».

Καλή Ανάσταση σε όλους ανεξαιρέτως, εν ομονοία και ειρήνη στις δύσκολες στιγμές που περνάει η Πατρίδα μας, με Αγάπη αληθινή στο κάθε μοναδικό και ανεπανάληπτο ανθρώπινο πρόσωπο που είναι δυνητικά μονάκριβη εικόνα του Χριστού!!


του Εμμανουήλ Ρ. Γαβαλά, Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Α.Π.Θ., Γαστρεντερολόγου- Ηπατολόγου- Για το ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Share:

Το Θαύμα των κόκκινων αυγών!

 Η θαρραλέα Αγία Μαρία η Μαγδαληνή χωρίς να φοβηθεί τίποτε πήγε στή Ρώμη, στόν ίδιο τόν Αυτοκράτορα Τιβέριο γιά νά καταγγείλει τίς αυθαιρεσίες τών Πιλάτου, Άννα καί Καϊάφα εναντίον τού Χριστού!

Όταν δέ φτάνει στό σημείο πού αναφέρει τήν Ανάσταση τού Χριστού, λέγεται πώς ο Τιβέριος αντέδρασε καί είπε:«Όλα νά τά πιστεύσω γιά Αυτόν τόν Ιησού. Αλλά γιά Ανάσταση πώς νά πιστέψω»; Εκείνη τήν ώρα περνούσε μία υπηρέτρια μέ ένα καλαθάκι γεμάτο αυγά καί ο Καίσαρας βρήκε τήν ευκαιρία νά προσθέσει: «Νά! Εάν αυτά τά αυγά γίνουν κόκκινα, τότε καί εγώ θά πιστέψω πώς ο Χριστός Αναστήθηκε»!

Αμέσως τότε καί αδίστακτα η Αγία Μαρία η Μαγδαληνή, πλησίασε τήν σκλάβα καί άγγιξε τά αυγά, πού αστραπιαία καί θαυματουργικά έγινα όλα κόκκινα! Πήρε τότε ένα καί τό έδειξε στόν έκθαμβο Τιβέριο λέγοντας:
«Χριστός Ανέστη»! Τότε συγκλονισμένος ο καλοπροαίρετος Τιβέριος ομολογεί “Αληθώς Ανέστη”!

Από εδώ έχουμε τό έθιμο τού κόκκινου αυγού! Καί τά αυγά πρέπει νά βάφονται μόνο κόκκινα.
Τα κόκκινα αυγά βάφονται τη Μεγάλη Πέμπτη, η οποία είναι η ημέρα του Μυστικού Δείπνου, όπου ο Χριστός πρόσφερε άρτο και κρασί ως συμβολισμό για το σώμα Του και το αίμα Του, έτοιμος να θυσιαστεί για να ελευθερώσει τον κόσμο από τα δεσμά της αμαρτίας.

Η χριστιανική παράδοση θέλει τα αυγά, σύμβολο της γονιμότητας και της έναρξης ενός νέου κύκλου ζωής, να βάφονται κόκκινα, γιατί συμβολίζουν το Αίμα του Χριστού.
 FB: Kanaris Mitsoglou
Share:

Μέρη του λόγου: Εμπέδωση των Επιθέτων για τα παιδιά


 Καλησπέρα, καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά, σκέφτηκα σήμερα να γράψω ένα άρθρο για το πως μπορούμε να δουλέψουμε τον ορισμό των επιθέτων για τα παιδιά, αφού συνήθως είναι ένας ορισμός που δυσκολεύει τα παιδιά και τώρα έχουμε απεριόριστο ελεύθερο χρόνο, για να κάνουμε επανάληψη στα μαθήματα μας και να γυρίσουμε πιο δυνατοί στις σχολικές μας υποχρεώσεις.


Τι είναι  λοιπόν τα επίθετα;
Tι δραστηριότητες μπορούμε να κάνουμε για να τα ξεχωρίσει το παιδί;

Ένας σαφής ορισμός για τα επίθετα είναι ότι "στολίζουν" ένα ουσιαστικό.

Ένας δευτερεύων ορισμός είναι ότι έχουν τρία γένη.(ο-η-το) και έχουν πάντα αντίθετες λέξεις.

Αρχικά το παιδί θα είναι καλό να αναγνωρίζει τα επίθετα στις προτάσεις και στη συνέχεια να μπορεί να ανακαλεί μεμονωμένες λέξεις.

Κάποιες δραστηριότητες που μπορούμε να κάνουμε για την εμπέδωση τους είναι οι εξής:

Κρεμάλα:  Παίξτε κρεμάλα με τα παιδιά σας και βάλτε ο ένας στον άλλον επίθετα.

Μάντεψε ποιος: Το συγκεκριμένο επιτραπέζιο παιχνίδι πέρα από τη διασκέδαση, προσφέρει και εξάσκηση στα επίθετα αφού το παιδί καλείται να  χαρακτηρίζει τα πρόσωπα.

Μπαλόνια: Φουσκώστε τρία χρωματιστά μπαλόνια και με χρωματιστούς μαρκαδόρους, γράψτε  μαζί με το παιδί στο  ένα ρήματα, στο άλλο επίθετο και στο άλλο ουσιαστικά. Αντίστοιχα, αυτή η δραστηριότητα μπορεί να γίνει είτε με βαζάκια ή μπουκαλάκια.

Όνομα-Ζώο-Πράγμα-Φυτό: Μπορείτε να φτιάξετε εκ νέου μια στήλη που να λέγεται πως είναι και να χαρακτηρίζει τα ονόματα, τα ζώα, τα πράγματα και τα φυτά.

Σκράμπλ: Παίξτε σκράμπλ  και ενθαρρύνετε το παιδί να δημιουργεί λέξεις και ύστερα να ξεχωρίζει τι μέρος του λόγου είναι

Αυτοσχέδια επιτραπέζια: Φτιάξτε ένα επιτραπέζιο με λέξεις και πείτε του να σας τις αναγνωρίσει. Θα χρειαστείτε 2 πιόνια, ένα ζάρι και ανάμεσα στις λέξεις οδηγίες όπως πήγαινε ένα βήμα μπροστά η πίσω. Όταν το παιδί χάνει ξαναγυρίζει στην αρχή.
Ένα παράδειγμα θα μπορούσε να είναι κάπως έτσι:


                                 ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ  ΓΙΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ     ΥΛΙΚΑ:ΠΙΟΝΙΑ, ΖΑΡΙ
Παίζω
ψηλός
Ποτήρι
Πήγαινε ένα βήμα πίσω
Κακός
Χάρτινος
Γυάλινος
Πήγαινε δύο βήματα μπροστά
Ψάχνω
Αγελάδα
Πήγαινε πάλι στο Κακός
Πλαστικός
Ζηλεύω
Κότα
ΚΕΡΔΙΣΕΣ!ΜΠΡΑΒΟ






Είναι σημαντικό για να υπάρχει αλληλεπίδραση, ο γονιός να συμμετέχει με κέφι και χαρά στο παιχνίδι!Να του μεταδίδει ενέργεια και ενθάρρυνση ότι μπορεί να τα καταφέρει!

Η μάθηση θα έπρεπε να είναι παιχνίδι!






Share:

Το φραπόγαλο που έγινε Dalgona Coffee, θα τρελαθούμε πάλι (TIPS)



Εδώ και κάτι μέρες παίζει στο διαδίκτυο ένας καφές που τον έβγαλαν Dalgona Coffee, πήρε το όνομά του λένε από το Dalgona (ή ppogi) που είναι ένα δημοφιλές σνακ της Κορέας.
Μπήκα να δω και εγώ τι είναι αυτός ο καφές, μιας και από τον ποιο απλό αναγνώστη μέχρι διάσημοι ΣΕΦ και Αστερατι, οχι παίζουμε; με μισελεν Αστέρια, με χριστουγεννιάτικα αστέρια, με Αστέρια Ιλάρχων, Λοχαγών, και θεόσταλτα Αστέρια πάντα ε.

Που πάτε ρε γατάκια όλοι σας;

Ο καφές, παρόμοιος με το κλασσικό ελληνικό «φραπόγαλο», έχει πλημμυρίσει το Instagram και το (Tik Tok νέα μόδα και αυτό) και δεν χρειάζεται παρά μόνο τέσσερα υλικά.

Ο Dalgona Coffee ξεκίνησε λέει από τη Νότια Κορέα, μία από τις πρώτες χώρες που χτυπήθηκαν σοβαρά από τον νέο κορωνοϊό .

Το <φραπέ γλυκό με γάλα> είχε κάνει θραύση την εποχή του 80 και του 90.

Είχαμε φτάσει τότε σε σημείο να λέμε, όσοι δούλευαν τότε σε καφετέριες εάν ξανά ακούσω φραπέ γλυκό με γάλα θα του τον φέρω στο κεφάλι... και μερικά γκαρσόνια δεν τον σερβίριζαν καν, έστελναν άλλους τα τον παραδώσουν.

Υλικά

Dalgona Coffee:                                                                           Φραπόγαλο <<εν συντομία>> :
- 2 κ.σ. στιγμιαίος καφές                                                                               
 - 2 κ.σ. ζάχαρη                                                                           
- 2 κ.σ. ζεστό νερό                                                                       
- γάλα                                                                                           
- παγάκια (εάν τον φτιάξετε κρύο)                                             


Εκτέλεση για τον Dalgona

Σε ένα μπολ, ρίχνουμε τον καφέ, τη ζάχαρη και το νερό
Χτυπάμε με το μίξερ ή με shaker (ή ακόμη και με το χέρι για τους πιο δυνατούς) για τουλάχιστον 3-5 λεπτά, έως ότου το μείγμα μας γίνει από αφρός μια πηχτή κρέμα.
 Σε ένα ποτήρι, βάζουμε γάλα (ζεστό ή κρύο) και από πάνω τοποθετούμε την πηχτή κρέμα

Μικρά και ασύγχρονα :

Dalgona Coffee : έτος ιδρύσεως 2020.

Φραπόγαλο <<εν συντομία>> : έτος ιδρύσεως 1957 , ο φραπές, συν το γάλα λίγο αργότερα.

Dalgona Coffee -  σταθερές μεζούρες για την κρέμα.  Το μυστικό για την πηχτή και κρέμα του καφέ είναι οι ίδιες δόσεις καφέ και νερού και το καλό χτύπημα.


Φραπόγαλο <<εν συντομία>> - Ο καφές φραπέ χαρακτηρίζεται "σκέτος", "μέτριος" ή "γλυκός" ως προς τις αναλογίες των βασικών συστατικών του. Ανάλογα με το χτύπημα και τις δώσεις η κρέμα βγαίνει η ποιο βαριά η ποιο ελαφριά η ποιο πηχτή και κρεμώδες.

Dalgona Coffee - Πρώτα βάζουμε το γάλα και μετά από πάνω την κρέμα.

Φραπόγαλο <<εν συντομία>> - Πρώτα βάζουμε την κρέμα και μετά ρίχνουμε όσο γάλα θέλουμε.

Dalgona Coffee - Τον χτυπάμε σε μπολάκι , με αυγοδαρτη το ξέρω εγώ.

Φραπόγαλο <<εν συντομία>> - Τον χτυπάμε με κουταλάκι, ήταν και η πρώτη ανακάλυψη, σε μιξεράκι, με αναδευτήρα, σε Σέικερ, σε μπουκαλάκι νερού, σε πλαστικά ποτηράκια με καπάκι .

Dalgona Coffee - Το ανακατεύεις με κουταλάκι και το πίνεις από το ποτήρι

Φραπόγαλο <<εν συντομία>> - Το ανακατεύεις με καλαμάκι και το πίνεις η από το ποτήρι η με καλαμάκι

Dalgona Coffee - Γίνεται με οποιονδήποτε στιγμιαίο καφέ


Φραπόγαλο <<εν συντομία>> Γίνεται με οποιαδήποτε στιγμιαίο καφέ....


 ΑΛΛΑ σαν την Φράπα δεν υπάρχει. 

Προσοχή : Επίσης εάν μας δώσετε εμάς αυτό το μπολάκι με το μικρο αναδευτήρα που δείχνουν διάφορα βίντεο, και το κάνουμε στο δικό μας σπίτι... 
1ον ξεκινάς πόλεμο με την σύζυγο, 2ον θέλεις τρεις μέρες να καθαρίζεις τα γύρω γύρω, 3ον είσαι ένα κλικ πριν το διαζύγιο, 4ον μια φόρα θα το κάνεις, δεύτερη ούτε να το σκεφτείς, 5ον θα ήθελα την γνώμη σου, πόση ώρα σου πήρε να τον πιεις!! 

Γατάκια όλου του κόσμου πάντα ήμασταν και θα είμαστε χρόνια μπροστά!!

Αντε δείτε και το ΝΤΑΛΓΚΟΝΑ ΚΑΦΕ


ΚΟΙΝΟΠΟΊΗΣΗ ΌΛΟΙ!!

Share:

Ήρθε ου Λάζαρους ήρθαν τα Βάγια

Πρόσωπο της Καινής Διαθήκης, φίλος και μαθητής του Χριστού, ο οποίος «ηγέρθη εκ νεκρών» προαναγγέλλοντας την Ανάσταση του Κυρίου.

Ήρθε ου Λάζαρους ήρθαν τα Βάγια, ήρθ΄ κι η Κυριακή που τρών τα ψάρια. Πού 'σουν Λάζαρε, πού 'σουν κρυμμένος; 
Μες τη γη ήμουν παραχωμένος. Σήκου Λάζαρε και μην κοιμάσαι, ήρθε η μάνα σου από την Πόλη, σου 'φερε χαρτί και κομπολόι. 

Γράψε Θόδωρα, γράψε Δημήτρη, γράψε Λεμονιά και κυπαρίσσι. Δωσ' Μπάμπω μ' ένα αυγουλάκι, να γεμίσου του καλαθάκι μ'. Μας οι κουτίτσες μας, γ(ε)ννάν κουτσ(ου)λίτσες. Σας οι κουτίτσες σας, γ(ε)ννάν αυγουλάκια! Δώσε κι εμάς ένα, να του 
χαρούμε

Ο Λάζαρος, ο επονομαζόμενος Δίκαιος και Τετραήμερος, ήταν αδελφός της Μάρθας και της Μαρίας (η γυναίκα που άλειψε με μύρο τα πόδια του Ιησού λίγες ημέρες πριν από τη σταύρωση και στη συνέχεια τα σπόγγισε με τα μαλλιά της), με τις οποίες ζούσε στη Βηθανία, κοντά στα Ιεροσόλυμα.
Στο σπίτι τους είχε φιλοξενηθεί επανειλημμένα ο Χριστός, όταν περνούσε από την περιοχή, με κατεύθυνση προς την Ιερουσαλήμ

Share:

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ

> Ελπίζουμε να βασιστούμε σε πιστούς αναγνώστες και όχι σε ακανόνιστες διαφημίσεις. Ευχαριστώ!

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Blog Archive

Recent Posts