Περιβαλλοντική εκδρομή σε Θεσσαλονίκη και Κιλκίς το Σχολείο του Καταρράκτη! ~ katarraktisvillage

Περιβαλλοντική εκδρομή σε Θεσσαλονίκη και Κιλκίς το Σχολείο του Καταρράκτη!

Το τριήμερο, 19 με 22  Μαΐου, το σχολείο μας συμμετείχε σε εκπαιδευτική – περιβαλλοντική εκδρομή σε Θεσσαλονίκη και Κιλκίς.

θα δείτε φωτογραφίες και βίντεο, Η Διαδρομή στο τέλος!!!!

Μια μικρή παρέα λοιπόν ξεκινήσαμε και απολαύσαμε την εκδρομή!
Άργησα λίγο, αλλά η φωτογραφίες είναι πολλές!

Στη  Θεσσαλονίκη λοιπόν επισκεφτήκαμε αρχικά τον Λευκό Πύργο. Εκεί είχαμε τη δυνατότητα να περιηγηθούμε στους πέντε ορόφους του πύργου οι οποίοι έχουν θέμα διάφορες πτυχές της ιστορίας της πόλης, από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα.

Επίσης, είδαμε την πολύ ωραία θέα από τον εξώστη του Λευκού Πύργου.

Στη συνέχεια είδαμε την Αψίδα του Ρωμαίου Αυτοκράτορα Γαλέριου και μπήκαμε στη Ροτόντα για να θαυμάσουμε την μοναδική αρχιτεκτονική και τα πανέμορφα ψηφιδωτά, φτιαγμένα από την εποχή του Θεοδόσιου, όταν η Ροτόντα μετατράπηκε σε χριστιανικό ναό.

Το απόγευμα μας περίμενε μια διαφορετική εμπειρία στο Τεχνοπάρκο NOESIS. Εκεί μπήκαμε σε έναν προσομοιωτή μαχητικού αεροσκάφους για… γερό στομάχι,

παρακολουθήσαμε ένα 3d ντοκιμαντέρ για τον μηχανισμό των Αντικυθήρων και μια αινιγματική 3d ταινία σχετική με δράκους.

Κλείσαμε με την ξενάγηση στην έκθεση  για τα φυσικά φαινόμενα όπου με πολύ διασκεδαστικό τρόπο κατανοήσαμε πολλά φαινόμενα της φυσική και της τεχνολογίας, στην έκθεση για την αρχαία ελληνική τεχνολογία και στην έκθεση για την ιστορία του αυτοκινήτου.

Στον γυρισμό για το ξενοδοχείο, με την κούραση αλλά και τη χαρά ζωγραφισμένες πάνω μας, δεν παραλείψαμε να κάνουμε και μία στάση για να θαυμάσουμε τον ναό του Αγίου Δημητρίου.

Την Κυριακή το πρωί ξεκινήσαμε για τη λίμνη
Δοϊράνη και το ΚΠΕ Κιλκίς. Κάναμε μια στάση στο Γυναικόκαστρο, όπου παραλάβαμε τους

υπεύθυνους του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για να μας ξεναγήσουν στη λίμνη.

Εκεί είδαμε νερόφιδα, που έμπαιναν στις φωλιές τους όταν συννέφιαζε και έβγαιναν όταν έβγαζε λίγο ήλιο, αργυροπελεκάνους, που είναι τα μεγαλύτερα πτηνά, διάφορα είδη τσικνιάδων, νεροχελώνες, ψάρια κτλ. Μάθαμε ότι το νερό της λίμνης έχει επανέλθει στα επίπεδα που ήταν πριν αρκετά χρόνια και γίνονται προσπάθειες για να διατηρηθεί η στάθμη του νερού ψηλά.

Τη Δευτέρα, οι μαθητές συμμετείχαν σε εκδηλώσεις στο κέντρο της πόλης του Κιλκίς μαζί με μαθητές από όλα τα σχολεία της περιοχής. Μετά από αυτό αναχωρήσαμε για το αεροδρόμιο και επιστρέψαμε στη Χίο.